Castiez 2 Posted October 5, 2020 (edited) Serverstart: 16.10.2020 You want to support & promote Valkyria? Put our banner in your signature: ___________________________________ Homepage | Discord To see the full & clean presentation checkout our homepage: Presentation Edited October 5, 2020 by Castiez (see edit history) 1 1 Nestle and nagatto reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
'ŞŦŘƗƗҜ€Ř' 574 Posted October 5, 2020 Boa sorte! Cumprimentos. Share this post Link to post Share on other sites
comerbolacha 10 Posted October 18, 2020 recomendo está a me surpreender. Share this post Link to post Share on other sites
RisingUpp 17 Posted October 30, 2020 Boa tarde. Para mim é sem dúvida o melhor servidor atualmente. Divertido, bem organizado, updates praticamente todos os dias, de acordo com um canal de sugestões no discord, e equipa boa e atenciosa. Parabéns, já não me prendia num servidor há um bom tempo. Share this post Link to post Share on other sites
close2sky 212 Posted October 31, 2020 Como foi dito encima... um dos se não o melhor server dos dias de HJ Share this post Link to post Share on other sites
Hellblazer 177 Posted December 24, 2020 Servidor fechou. Share this post Link to post Share on other sites
'ŞŦŘƗƗҜ€Ř' 574 Posted December 25, 2020 Reavaliação do servidor: OFFLINE A reavaliação do servidor foi executada momentos antes do post. Share this post Link to post Share on other sites