antiblock
Elveron
  • Chatbox

    You don't have permission to chat.
    Load More
  • 0
Radamanthos

Dungeon Nemere

Question

Olá pessoal, alguém pode me arrumar a quest da Torre de nemere, eu tenho o mapa instalado, e os mobs, me falta a quest para a Dungeon funcionar

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

  • 0

Eu tenho essa e estava à funcionar ,

 não testei ela completamente, e tambem terá de traduzir ,

eu entrei no mapa , fui até o 6 andar, mas não terminei.

caso tenha algum erro, comunique . 

 

 

 

quest snowdungeon begin
    state start begin
        -- Statuia leu inghetat sohan
        when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 61 begin
            say_title2("Statuia Leului de Gheaþã [ENTER]")
            say2("Forþele rãului se prezintã în multe forme!")
            say2("Puterile sale distrugãtoare cresc pe zi ce trece, iar regatele încep")
            say2("sã se destrame pe zi ce trece! Cine este in stare sã se împotriveascã?")
            say2("Ultima noastrã speranþã rãmâne in oameni simpli![ENTER]")
            say_reward("Eºti pregatit sã îl înfrunþi?[ENTER]")
            if select("Da!","Nu") == 1 then
                if pc.get_level() >= 100 then
                    pc.warp(520800,182000)
                else
                    syschat("Nu eºti destul de puternic. Revino cand ajungi la nivelul 100.")
                end
            else
                syschat("Revino cand esti pregãtit!")
            end        
        end
        -- end statuia leu inghetat sohan
        
        -- Statuia leu inghetat
        when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 240 begin 
            say_title2("Statuia Leului de Gheaþã [ENTER]")
            say2("Forþele rãului se prezintã în multe forme!")
            say2("Puterile sale distrugãtoare cresc pe zi ce trece, iar regatele încep")
            say2("sã se destrame, pe zi ce trece! Cine este in stare sã se împotriveascã?")
            say2("Ultima noastrã speranþã rãmâne in oameni simpli![ENTER]")
            
            if pc.get_level() >= 100 then
                if party.is_party() or pc.is_gm()  then
                    if party.is_leader() or pc.is_gm() then
                        if pc.count_item(31089) > 0 or pc.is_gm() then
                            say_reward("Eºti pregatit sã îl înfrunþi?[ENTER]")
                            if select("Da!","Nu") == 1 then
                                pc.remove_item(31089,1)
                                d.join(240)
                            end
                        else
                            say_reward("Ai nevoie de urmãtorul item")
                            say_item_vnum(31089)
                        end
                    else
                        say_reward("Trebuie sa fii liderul grupei!")
                    end
                else
                    say_reward("Trebuie sã faci parte dintr-un grup!")
                end
            else
                say_reward("Trebuie sã ai nivelul 100 !")
            end
        end  
        -- end statuia leu inghetat
        
        -- Statuia leu inghetat 222222222222222
        when 20397.chat."Lãcaºul lui Nemeres" with d.getf("actual_round") == 9 begin 
           if party.is_leader() or pc.is_gm() then
                say_title2("Statuia Leului de Gheaþã [ENTER]")
                say2("A fost foarte greu dar in final ai ajuns la sursa rãului!")
                say2("Maleficul Nemeres te aºteaptã! Eºti pregãtit sã îl înfrunþi?[ENTER]")
                if select("Da!","Nu") == 1 then
                    if d.getf("used_statue", 0) then
                        d.setf("used_statue", 1)
                        syschat("În urmatoarele 10 secunde veþi fi teleportaþi.")
                        timer("nextlevel",10)
                    end
                end
            end
        end  
        -- end statuia leu inghetat 222222222222222
        
        -- func start
        when login with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Bãtãlia a început!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Curãþã camera pentru a avansa! Mult success!")
            if party.is_party() then
                if party.is_leader() then
                    snowdungeon.start()
                end
            else
                if pc.is_gm() then
                    snowdungeon.start()
                end
            end
        end        
    -- FUNCTII
    ------
    when 20398.take begin
        if d.getf("actual_round") == 5 then
            if item.get_vnum() == 30332 then
        ----------------------------------
        local sequence = {{1,2,3,4,5,5},{4,3,2,1,5,5},{4,5,3,1,2,2},{5,3,4,2,1,1},{5,1,3,4,2,2}}
                    if snowdungeon.GetPillarID() == sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then
                        pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
                        npc.purge()
                        d.setf("box_opened", d.getf("box_opened")+1)
                        if d.getf("box_opened") == 6 then
                            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sigiliile au fost deschise. Veþi urca la nivelul 6!")
                            snowdungeon.purge()
                            timer("nextlevel",10)
                        else
                            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Mai ai "..6-d.getf("box_opened").." sigilii de deschis!")
                        end
                    elseif snowdungeon.GetPillarID() == false then
                        syschat("Du-te mai aproape ºi trage cheia!")
                    elseif snowdungeon.GetPillarID() != sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then
                        pc.remove_item(item.get_vnum(),1)
                        syschat("[Turnul lui Nemeres] Nu ai pus cheia pe sigiliul corect, cautã altul!")
                    end
        ----------------------------------
              end
        end
    end
    when 30331.use begin
        if d.getf("actual_round") == 2 then
            if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 then
                if number(1,8) == 5 then                
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfectã!")
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat veþii fi duºi la urmatorul nivel.")
                    snowdungeon.purge()
                    timer("nextlevel",10)
                else
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternicã ºi s-a spart.")
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Incearcã din nou!")
                    pc.remove_item(30331,1)
                end
                else
                syschat("Doar un Shaman curajos poate folosi aceasta cheie.")
            end
        end
    end
    when 30333.use begin
        if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 or pc.get_job() == 1 or pc.get_job() == 5 then
            if d.getf("actual_round") == 8 then
                if number(1,8) == 5 then                
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfectã!")
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat veþii fi duºi la urmatorul nivel.")
                    snowdungeon.purge()
                    timer("nextlevel",10)
                else
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternicã ºi s-a spart.")
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Incearcã din nou!")
                    pc.remove_item(30333,1)
                end
                else
                syschat("Doar un saman sau un ninja curajos poate folosi aceasta cheie.")
            end
        end
    end
    when kill with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin
    
        if d.getf("actual_round") == 6 and npc.get_race() == 8058 then
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitãri, aþi distrus sursa puterilor lui Nemeres!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] În câteva momente veþi urca la nivelul 7.")
            timer("nextlevel",10)
        end
        if d.getf("actual_round") == 7 and npc.get_race() == 6151 then
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitãri, uciderea lui Szel v-a adus cu un pas mai")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] aproare de vãtãlia cu Nemeres!")
            snowdungeon.purge()
            timer("nextlevel",10)
        end
        if d.getf("actual_round") == 9 and npc.get_race() == 20399 then
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ultimul pilon din defensiva lui Nemeres a fost dãrâmat!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sufletul leului de gheaþã a apãrut!")
            snowdungeon.purge()
            d.spawn_mob(20397, 848, 669)    
        end
        if d.getf("actual_round") == 10 and npc.get_race() == 6191 then
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitãri, aþi reuºit sa-l învingeþi pe Nemeres!")
            d.setf("actual_round","0")    
            ------------------
            -- local time = get_time()
            -- d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres_last_kill", time)
            -- d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres", 1)
            ------------------
            d.clear_regen()
            d.kill_all()
            d.spawn_mob(9012, 928, 338)
            timer("exit_snow", 60)
            d.notice("În 60 de secunde veþi fi teleportaþi afarã!")
        end
        if d.getf("actual_round") == 1 then
            d.setf("kill_count_sd1",d.getf("kill_count_sd1") +1)
            if d.getf("kill_count_sd1") == d.getf("sd_kill_to_next") then                
                d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi terminat primul nivel!")
                d.notice("[Turnul lui Nemeres] În cateva momente veþi urca la nivelul 2.")
                snowdungeon.purge()
                timer("nextlevel",10)    
            end
        elseif d.getf("actual_round") == 2 then
            if number(1,20) == 11 then
                game.drop_item_with_ownership(30331,1)
            end
        elseif d.getf("actual_round") == 3 then
            d.setf("kill_count_sd3",d.getf("kill_count_sd3") +1)
                if d.getf("kill_count_sd3") == d.getf("sd3_kill_to_next") then
                    snowdungeon.purge()
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi terminat al 3lea nivel!")
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] În câteva momente veþi urca la nivelul 4.")
                    timer("nextlevel",10)    
                end            
        elseif d.getf("actual_round") == 4 then
            d.setf("kill_count_sd4",d.getf("kill_count_sd4") +1)
                if d.getf("kill_count_sd4") == d.getf("sd4_kill_to_next") then
                    snowdungeon.purge()
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Al doilea val a fost nimicit!")
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente veþi urca la nivelul 5.")
                    timer("nextlevel",10)    
                end            
        elseif d.getf("actual_round") == 5 then
            if number(1,25) == 19 then
                game.drop_item_with_ownership(30332,1)
            end
        elseif d.getf("actual_round") == 6 then
            d.setf("kill_count_sd6",d.getf("kill_count_sd6") +1)
                if d.getf("kill_count_sd6") == d.getf("sd6_kill_to_next") then                    
                    d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ce se întâmplã? Se zãreºte ceva albastru pe cer!?")
                    snowdungeon.purge()
                    timer("level7metin",5)                        
                end            
        elseif d.getf("actual_round") == 8 then
            if number(1,25) == 11 then
                game.drop_item_with_ownership(30333,1)
            end    
        end
    end
    ------  
    when level7metin.timer begin
        if d.getf("actual_round") == 6 then
            d.spawn_mob(8058, 570, 649)
        end
    end
    when nextlevel.timer begin
        if d.getf("actual_round") == 1 then
            -- NIVEL 2
            d.jump_all(5120+760,1536+270)
            d.setf("actual_round",2)
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_2.txt")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 2!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cautã Cheia pentru a putea avansa la urmatorul nivel.")
            
        elseif d.getf("actual_round") == 2 then
            -- NIVEL 3
            d.jump_all(5120+210,1536+438)
            d.setf("actual_round",3)
            d.setf("kill_count_sd3","0")
            d.setf("sd3_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_3.txt")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 3!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ucideþi armata lui Nemeres pentru a putea avansa.")
            
        elseif d.getf("actual_round") == 3 then
            -- NIVEL 4
            d.jump_all(5120+420,1536+260)
            d.setf("actual_round",4)            
            d.setf("kill_count_sd4","0")
            d.setf("sd4_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_4.txt")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 4! Un alt val din armata lui Nemeres atacã pe neaºteptate!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugeþi-i pe toþi pentru a putea avansa!")    
            
        elseif d.getf("actual_round") == 4 then
            -- NIVEL 5
            d.jump_all(5120+421,1536+533)
            d.setf("actual_round",5)
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_5.txt")
            -------------
            local sequence = {{1,2,3,4,5},{4,3,2,1,5},{4,5,3,1,2},{5,3,4,2,1},{5,1,3,4,2}}
                local n = number(1,5)
                local coords = {{391,490},{451,490},{463,455},{380,456},{420,422}}
                for i = 1, 5 do
                    d.spawn_mob(20398, coords[1],coords[2])
                end
                d.setf("box_opened", 1)
                d.setf("sequence",n)
            -----------
            
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 5.")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trecerea este sigilitatã de gheaþã.")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Deschide sigiliile pentru a putea avansa!")    
                        
        elseif d.getf("actual_round") == 5 then
            -- NIVEL 6
            d.jump_all(5120+570,1536+690)
            d.setf("actual_round",6)
            d.setf("kill_count_sd6","0")
            d.setf("sd6_kill_to_next","200") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_6.txt")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 6!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trupele lu Nemeres au început sã se destrame!")
            
        elseif d.getf("actual_round") == 6 then
            -- NIVEL 7
            d.jump_all(5120+747,1536+517)
            d.setf("actual_round",7)
            d.regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_7.txt")
            d.spawn_mob(6151, 747, 442)
            d.spawn_mob(6151, 768, 475)
            d.spawn_mob(6151, 735, 486)    
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 7!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugeþi-i pe cei 3 Iakari pentru a putea trece mai departe.")
            
        elseif d.getf("actual_round") == 7 then
            -- NIVEL 8
            d.jump_all(5120+303,1536+711)
            d.setf("actual_round",8)
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_8.txt")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 8!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cautã Cheia pentru a putea avansa la urmatorul nivel.")
            
        elseif d.getf("actual_round") == 8 then
            -- NIVEL 9
            d.jump_all(5120+848,1536+689)
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_9.txt")    
            d.setf("actual_round",9)
            d.spawn_mob(20399, 849, 659)
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 9!")
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugeþi Pilonul Dragonului.")
            
        elseif d.getf("actual_round") == 9 then
            -- NIVEL 10 BOSS ROOM
            d.setf("used_statue", 0)
            d.spawn_mob(6191, 927, 323)
            d.jump_all(5120+928,1536+390)
            d.setf("actual_round",10)
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_10.txt")            
        end   
        snowdungeon.NoticeTime()
    end    
    
    function start()         
            d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_1.txt")
            d.setf("actual_round",1)
            d.setf("time", get_time()+60*60*1)
            d.setf("sd_kill_to_next",300) --------------------------------------------------- DE MODIFICAT LA FINAL in 300
            d.setf("kill_count_sd1",0)
            server_timer("snowdungeontime",3600,pc.get_map_index())
            --server_loop_timer("snowdungeontimenotice",300)
            snowdungeon.NoticeTime()
    end   
    
    when snowdungeontimenotice.server_timer begin
        if pc.get_map_index()<= 2405000 then
            snowdungeon.NoticeTime()
        end
    end
    function GetPillarID()
            if pc.get_local_x() >= 391 - 5 and pc.get_local_x() <= 391 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then
                return 1
            elseif pc.get_local_x() >= 451 - 5 and pc.get_local_x() <= 451 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then
                return 2
            elseif pc.get_local_x() >= 463 - 5 and pc.get_local_x() <= 463 + 5 and pc.get_local_y() >= 455 - 5 and pc.get_local_y() <= 455 + 5 then
                return 3
            elseif pc.get_local_x() >= 380 - 5 and pc.get_local_x() <= 380 + 5 and pc.get_local_y() >= 456 - 5 and pc.get_local_y() <= 456 + 5 then
                return 4
            elseif pc.get_local_x() >= 420 - 5 and pc.get_local_x() <= 420 + 5 and pc.get_local_y() >= 422 - 5 and pc.get_local_y() <= 422 + 5 then
                return 5
            else
                return false
            end
    end
    
    when snowdungeontime.server_timer begin
        if d.select(get_server_timer_arg()) then
            d.notice("Ai la dispozitie!")
            d.exit_all()
        end
    end
    when exit_snow.timer begin
        d.exit_all()
    end
    function NoticeTime()
            local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time())
            local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60)
            d.notice("[Turnul lui Nemeres] Timp Ramas: "..minutesLeft.." Minute!")
    end
    function purge()
            d.kill_all()
            d.clear_regen()            
    end        
    -- FINAL DE QUEST
    end
end  

Share this post


Link to post
Share on other sites
antiblock
Rodnia | Alpha & Omega
  • 0

Vou testar ela e te digo

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Algum de vocês tem os arquivos para implementar a torre nemere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now