Radamanthos 6 Posted July 2, 2017 Olá pessoal, alguém pode me arrumar a quest da Torre de nemere, eu tenho o mapa instalado, e os mobs, me falta a quest para a Dungeon funcionar Share this post Link to post Share on other sites
0 Renanhideki 3 Posted July 2, 2017 Eu tenho essa e estava à funcionar , não testei ela completamente, e tambem terá de traduzir , eu entrei no mapa , fui até o 6 andar, mas não terminei. caso tenha algum erro, comunique . quest snowdungeon begin state start begin -- Statuia leu inghetat sohan when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 61 begin say_title2("Statuia Leului de Gheaþã [ENTER]") say2("Forþele rãului se prezintã în multe forme!") say2("Puterile sale distrugãtoare cresc pe zi ce trece, iar regatele încep") say2("sã se destrame pe zi ce trece! Cine este in stare sã se împotriveascã?") say2("Ultima noastrã speranþã rãmâne in oameni simpli![ENTER]") say_reward("Eºti pregatit sã îl înfrunþi?[ENTER]") if select("Da!","Nu") == 1 then if pc.get_level() >= 100 then pc.warp(520800,182000) else syschat("Nu eºti destul de puternic. Revino cand ajungi la nivelul 100.") end else syschat("Revino cand esti pregãtit!") end end -- end statuia leu inghetat sohan -- Statuia leu inghetat when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 240 begin say_title2("Statuia Leului de Gheaþã [ENTER]") say2("Forþele rãului se prezintã în multe forme!") say2("Puterile sale distrugãtoare cresc pe zi ce trece, iar regatele încep") say2("sã se destrame, pe zi ce trece! Cine este in stare sã se împotriveascã?") say2("Ultima noastrã speranþã rãmâne in oameni simpli![ENTER]") if pc.get_level() >= 100 then if party.is_party() or pc.is_gm() then if party.is_leader() or pc.is_gm() then if pc.count_item(31089) > 0 or pc.is_gm() then say_reward("Eºti pregatit sã îl înfrunþi?[ENTER]") if select("Da!","Nu") == 1 then pc.remove_item(31089,1) d.join(240) end else say_reward("Ai nevoie de urmãtorul item") say_item_vnum(31089) end else say_reward("Trebuie sa fii liderul grupei!") end else say_reward("Trebuie sã faci parte dintr-un grup!") end else say_reward("Trebuie sã ai nivelul 100 !") end end -- end statuia leu inghetat -- Statuia leu inghetat 222222222222222 when 20397.chat."Lãcaºul lui Nemeres" with d.getf("actual_round") == 9 begin if party.is_leader() or pc.is_gm() then say_title2("Statuia Leului de Gheaþã [ENTER]") say2("A fost foarte greu dar in final ai ajuns la sursa rãului!") say2("Maleficul Nemeres te aºteaptã! Eºti pregãtit sã îl înfrunþi?[ENTER]") if select("Da!","Nu") == 1 then if d.getf("used_statue", 0) then d.setf("used_statue", 1) syschat("În urmatoarele 10 secunde veþi fi teleportaþi.") timer("nextlevel",10) end end end end -- end statuia leu inghetat 222222222222222 -- func start when login with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin d.notice("[Turnul lui Nemeres] Bãtãlia a început!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Curãþã camera pentru a avansa! Mult success!") if party.is_party() then if party.is_leader() then snowdungeon.start() end else if pc.is_gm() then snowdungeon.start() end end end -- FUNCTII ------ when 20398.take begin if d.getf("actual_round") == 5 then if item.get_vnum() == 30332 then ---------------------------------- local sequence = {{1,2,3,4,5,5},{4,3,2,1,5,5},{4,5,3,1,2,2},{5,3,4,2,1,1},{5,1,3,4,2,2}} if snowdungeon.GetPillarID() == sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then pc.remove_item(item.get_vnum(),1) npc.purge() d.setf("box_opened", d.getf("box_opened")+1) if d.getf("box_opened") == 6 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sigiliile au fost deschise. Veþi urca la nivelul 6!") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else d.notice("[Turnul lui Nemeres] Mai ai "..6-d.getf("box_opened").." sigilii de deschis!") end elseif snowdungeon.GetPillarID() == false then syschat("Du-te mai aproape ºi trage cheia!") elseif snowdungeon.GetPillarID() != sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then pc.remove_item(item.get_vnum(),1) syschat("[Turnul lui Nemeres] Nu ai pus cheia pe sigiliul corect, cautã altul!") end ---------------------------------- end end end when 30331.use begin if d.getf("actual_round") == 2 then if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 then if number(1,8) == 5 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfectã!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat veþii fi duºi la urmatorul nivel.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternicã ºi s-a spart.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Incearcã din nou!") pc.remove_item(30331,1) end else syschat("Doar un Shaman curajos poate folosi aceasta cheie.") end end end when 30333.use begin if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 or pc.get_job() == 1 or pc.get_job() == 5 then if d.getf("actual_round") == 8 then if number(1,8) == 5 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfectã!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat veþii fi duºi la urmatorul nivel.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternicã ºi s-a spart.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Incearcã din nou!") pc.remove_item(30333,1) end else syschat("Doar un saman sau un ninja curajos poate folosi aceasta cheie.") end end end when kill with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin if d.getf("actual_round") == 6 and npc.get_race() == 8058 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitãri, aþi distrus sursa puterilor lui Nemeres!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] În câteva momente veþi urca la nivelul 7.") timer("nextlevel",10) end if d.getf("actual_round") == 7 and npc.get_race() == 6151 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitãri, uciderea lui Szel v-a adus cu un pas mai") d.notice("[Turnul lui Nemeres] aproare de vãtãlia cu Nemeres!") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) end if d.getf("actual_round") == 9 and npc.get_race() == 20399 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ultimul pilon din defensiva lui Nemeres a fost dãrâmat!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sufletul leului de gheaþã a apãrut!") snowdungeon.purge() d.spawn_mob(20397, 848, 669) end if d.getf("actual_round") == 10 and npc.get_race() == 6191 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitãri, aþi reuºit sa-l învingeþi pe Nemeres!") d.setf("actual_round","0") ------------------ -- local time = get_time() -- d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres_last_kill", time) -- d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres", 1) ------------------ d.clear_regen() d.kill_all() d.spawn_mob(9012, 928, 338) timer("exit_snow", 60) d.notice("În 60 de secunde veþi fi teleportaþi afarã!") end if d.getf("actual_round") == 1 then d.setf("kill_count_sd1",d.getf("kill_count_sd1") +1) if d.getf("kill_count_sd1") == d.getf("sd_kill_to_next") then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi terminat primul nivel!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] În cateva momente veþi urca la nivelul 2.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 2 then if number(1,20) == 11 then game.drop_item_with_ownership(30331,1) end elseif d.getf("actual_round") == 3 then d.setf("kill_count_sd3",d.getf("kill_count_sd3") +1) if d.getf("kill_count_sd3") == d.getf("sd3_kill_to_next") then snowdungeon.purge() d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi terminat al 3lea nivel!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] În câteva momente veþi urca la nivelul 4.") timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 4 then d.setf("kill_count_sd4",d.getf("kill_count_sd4") +1) if d.getf("kill_count_sd4") == d.getf("sd4_kill_to_next") then snowdungeon.purge() d.notice("[Turnul lui Nemeres] Al doilea val a fost nimicit!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente veþi urca la nivelul 5.") timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 5 then if number(1,25) == 19 then game.drop_item_with_ownership(30332,1) end elseif d.getf("actual_round") == 6 then d.setf("kill_count_sd6",d.getf("kill_count_sd6") +1) if d.getf("kill_count_sd6") == d.getf("sd6_kill_to_next") then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ce se întâmplã? Se zãreºte ceva albastru pe cer!?") snowdungeon.purge() timer("level7metin",5) end elseif d.getf("actual_round") == 8 then if number(1,25) == 11 then game.drop_item_with_ownership(30333,1) end end end ------ when level7metin.timer begin if d.getf("actual_round") == 6 then d.spawn_mob(8058, 570, 649) end end when nextlevel.timer begin if d.getf("actual_round") == 1 then -- NIVEL 2 d.jump_all(5120+760,1536+270) d.setf("actual_round",2) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_2.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 2!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cautã Cheia pentru a putea avansa la urmatorul nivel.") elseif d.getf("actual_round") == 2 then -- NIVEL 3 d.jump_all(5120+210,1536+438) d.setf("actual_round",3) d.setf("kill_count_sd3","0") d.setf("sd3_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_3.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 3!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ucideþi armata lui Nemeres pentru a putea avansa.") elseif d.getf("actual_round") == 3 then -- NIVEL 4 d.jump_all(5120+420,1536+260) d.setf("actual_round",4) d.setf("kill_count_sd4","0") d.setf("sd4_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_4.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 4! Un alt val din armata lui Nemeres atacã pe neaºteptate!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugeþi-i pe toþi pentru a putea avansa!") elseif d.getf("actual_round") == 4 then -- NIVEL 5 d.jump_all(5120+421,1536+533) d.setf("actual_round",5) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_5.txt") ------------- local sequence = {{1,2,3,4,5},{4,3,2,1,5},{4,5,3,1,2},{5,3,4,2,1},{5,1,3,4,2}} local n = number(1,5) local coords = {{391,490},{451,490},{463,455},{380,456},{420,422}} for i = 1, 5 do d.spawn_mob(20398, coords[1],coords[2]) end d.setf("box_opened", 1) d.setf("sequence",n) ----------- d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 5.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trecerea este sigilitatã de gheaþã.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Deschide sigiliile pentru a putea avansa!") elseif d.getf("actual_round") == 5 then -- NIVEL 6 d.jump_all(5120+570,1536+690) d.setf("actual_round",6) d.setf("kill_count_sd6","0") d.setf("sd6_kill_to_next","200") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_6.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 6!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trupele lu Nemeres au început sã se destrame!") elseif d.getf("actual_round") == 6 then -- NIVEL 7 d.jump_all(5120+747,1536+517) d.setf("actual_round",7) d.regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_7.txt") d.spawn_mob(6151, 747, 442) d.spawn_mob(6151, 768, 475) d.spawn_mob(6151, 735, 486) d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 7!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugeþi-i pe cei 3 Iakari pentru a putea trece mai departe.") elseif d.getf("actual_round") == 7 then -- NIVEL 8 d.jump_all(5120+303,1536+711) d.setf("actual_round",8) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_8.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 8!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cautã Cheia pentru a putea avansa la urmatorul nivel.") elseif d.getf("actual_round") == 8 then -- NIVEL 9 d.jump_all(5120+848,1536+689) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_9.txt") d.setf("actual_round",9) d.spawn_mob(20399, 849, 659) d.notice("[Turnul lui Nemeres] Aþi ajuns la nivelul 9!") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugeþi Pilonul Dragonului.") elseif d.getf("actual_round") == 9 then -- NIVEL 10 BOSS ROOM d.setf("used_statue", 0) d.spawn_mob(6191, 927, 323) d.jump_all(5120+928,1536+390) d.setf("actual_round",10) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_10.txt") end snowdungeon.NoticeTime() end function start() d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_1.txt") d.setf("actual_round",1) d.setf("time", get_time()+60*60*1) d.setf("sd_kill_to_next",300) --------------------------------------------------- DE MODIFICAT LA FINAL in 300 d.setf("kill_count_sd1",0) server_timer("snowdungeontime",3600,pc.get_map_index()) --server_loop_timer("snowdungeontimenotice",300) snowdungeon.NoticeTime() end when snowdungeontimenotice.server_timer begin if pc.get_map_index()<= 2405000 then snowdungeon.NoticeTime() end end function GetPillarID() if pc.get_local_x() >= 391 - 5 and pc.get_local_x() <= 391 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then return 1 elseif pc.get_local_x() >= 451 - 5 and pc.get_local_x() <= 451 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then return 2 elseif pc.get_local_x() >= 463 - 5 and pc.get_local_x() <= 463 + 5 and pc.get_local_y() >= 455 - 5 and pc.get_local_y() <= 455 + 5 then return 3 elseif pc.get_local_x() >= 380 - 5 and pc.get_local_x() <= 380 + 5 and pc.get_local_y() >= 456 - 5 and pc.get_local_y() <= 456 + 5 then return 4 elseif pc.get_local_x() >= 420 - 5 and pc.get_local_x() <= 420 + 5 and pc.get_local_y() >= 422 - 5 and pc.get_local_y() <= 422 + 5 then return 5 else return false end end when snowdungeontime.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("Ai la dispozitie!") d.exit_all() end end when exit_snow.timer begin d.exit_all() end function NoticeTime() local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time()) local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60) d.notice("[Turnul lui Nemeres] Timp Ramas: "..minutesLeft.." Minute!") end function purge() d.kill_all() d.clear_regen() end -- FINAL DE QUEST end end Share this post Link to post Share on other sites
0 Radamanthos 6 Posted July 2, 2017 Vou testar ela e te digo Share this post Link to post Share on other sites
0 noah.attila123 0 Posted August 3, 2017 Algum de vocês tem os arquivos para implementar a torre nemere Share this post Link to post Share on other sites
Olá pessoal, alguém pode me arrumar a quest da Torre de nemere, eu tenho o mapa instalado, e os mobs, me falta a quest para a Dungeon funcionar
Share this post
Link to post
Share on other sites