antiblock
https://i.imgur.com/aJ17bf7.gif
  • Chatbox

    You don't have permission to chat.
    Load More
  • 0
Sign in to follow this  
Batman64

Erro Na Syserr Ajuda

Question

Pessoal to com esse problema aqui na syserr , nao da para mexer nos hp dos mobs atk e drop com esse erro mal implementado so queria saber como faço para resover isso se e na Db do game Ou no navicat 

 

 

SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: pid_init: 
Start of pid: 1249
 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: Start: TABLE_POSTFIX not configured use default
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (102, "??", "Lobo", 0, 0, 0, 3, 0, 0, 1, 0, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (103, "????", "Lobo Alfa", 0, 0, 0, 4, 0, 0, 1,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (104, "????", "Lobo Azul", 0, 0, 0, 6, 0, 0, 1,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (105, "?? ????", "Lobo Alfa Azul", 0, 0, 0, 9, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (106, "????", "Lobo Cinzento", 0, 0, 0, 13, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (107, "?? ????", "Lobo Alfa Cinzento", 0, 1, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (108, "???", "Javali Selvagem", 0, 0, 0, 7, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (109, "?? ???", "Javali Vermelho", 0, 1, 0, 10,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (110, "?", "Urso", 0, 0, 3, 12, 0, 0, 1, 0, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (111, "???", "Urso Cinzento", 0, 1, 4, 15, 0, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (112, "???", "Urso Negro", 0, 0, 3, 19, 0, 0, 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (113, "??", "Urso Pardo", 0, 1, 3, 21, 0, 0, 1,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (114, "???", "Tigre", 0, 0, 3, 18, 0, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (115, "??", "Tigre Branco", 0, 1, 3, 24, 0, 1, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (131, "???? ??", "Lobo Amaldiçoado", 0, 2, 0, 8
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (132, "???? ????", "Lobo Púrpura", 0, 3, 0, 9, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (133, "???? ????", "Lobo Roxo", 0, 2, 0, 11, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (134, "???? ?? ????", "Lobo Alfa Púrpura", 0, 3
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (135, "???? ????", "Lobo Alfa Roxo", 0, 2, 0, 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (136, "???? ?? ????", "Lobo Maldito", 0, 3, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (137, "???? ???", "Javali Amaldiçoado", 0, 2, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (138, "???? ?? ???", "Javali Laranja", 0, 3, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (139, "???? ?", "Urso Amaldiçoado", 0, 2, 0, 17
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (140, "???? ???", "Urso Púrpura", 0, 3, 4, 20, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (141, "???? ???", "Urso Roxo", 0, 2, 4, 24, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (142, "???? ??", "Urso Vermelho", 0, 3, 4, 26, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (143, "???? ???", "Tigre Amaldiçoado", 0, 2, 3,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (144, "???? ??", "Tigre Púrpura", 0, 3, 3, 29, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (151, "?? ???? ??", "Chomok", 0, 3, 0, 9, 0, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (152, "?? ???? ??", "Murang", 0, 3, 0, 16, 0, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (153, "?? ??? ??", "Jokyor", 0, 3, 0, 10, 0, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (154, "?? ??", "Yonji", 0, 3, 3, 21, 0, 0, 1, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (155, "?? ??", "Irlan", 0, 3, 3, 24, 0, 1, 1, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (171, "??? ??", "Cão Feroz", 0, 0, 0, 1, 0, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (172, "??? ??", "Lobo Feroz", 0, 0, 0, 3, 0, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (173, "??? ????", "Lobo Alfa Feroz", 0, 0, 0, 4
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (174, "??? ????", "Lobo Azul Feroz", 0, 0, 0, 6
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (175, "??? ?? ????", "Lobo Alfa Faminto", 0, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (176, "??? ????", "Lobo Cinzento Feroz", 0, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (177, "??? ?? ????", "Lobo Vermelho", 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (178, "??? ???", "Javali Feroz", 0, 0, 0, 7, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (179, "??? ?? ???", "Javali Faminto", 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (180, "??? ?", "Urso Feroz", 0, 0, 3, 12, 0, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (181, "??? ???", "Urso Púrpura Feroz", 0, 1, 4,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (182, "??? ???", "Urso Roxo Feroz", 0, 0, 3, 19
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (183, "??? ??", "Urso Vermelho Feroz", 0, 1, 3,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (184, "??? ???", "Tigre Feroz", 0, 0, 3, 18, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (185, "??? ??", "Tigre Vermelho", 0, 1, 3, 24, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (191, "???", "Sangyonshin", 0, 3, 0, 30, 0, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (192, "??", "Joshin", 0, 3, 0, 31, 0, 0, 1, 43,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (193, "??", "Unshin", 0, 3, 4, 33, 0, 0, 1, 43,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (194, "??", "Hoshin", 0, 3, 3, 35, 0, 0, 1, 43,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (301, "????", "Soldado Branco", 0, 0, 1, 18, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (302, "????", "Arqueira Branca", 0, 0, 1, 20, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (303, "???? ??", "General Branco", 0, 1, 1, 25,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (304, "???? ??", "Comandante Branco", 0, 1, 1, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (331, "???? ??", "Soldado Verde", 0, 1, 0, 18, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (332, "???? ??", "Arqueira Verde", 0, 1, 0, 20,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (333, "???? ??", "General Verde", 0, 2, 0, 25, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (334, "???? ??", "Comandante Verde", 0, 2, 0, 2
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (351, "??? ????", "Soldado Vermelho", 0, 1, 1, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (352, "??? ????", "Arqueira Vermelha", 0, 1, 1,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (353, "??? ???? ??", "General Vermelho", 0, 2, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (354, "??? ???? ??", "Comandante Vermelho", 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (391, "??", "Mijon", 0, 3, 1, 23, 0, 0, 8, 2, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (392, "??", "Eunjon", 0, 3, 1, 26, 0, 0, 8, 2, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (393, "??", "Seran", 0, 3, 1, 28, 0, 0, 8, 2, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (394, "??", "Jinhi", 0, 3, 1, 31, 0, 0, 8, 2, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (395, "??? ??", "Mijon de Elite", 0, 3, 1, 23, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (396, "??? ??", "Eunjon de Elite", 0, 3, 1, 26,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (397, "??? ??", "Seran de Elite", 0, 3, 1, 28, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (398, "??? ??", "Jinhi de Elite", 0, 3, 1, 31, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (401, "????", "Vândalo", 0, 0, 0, 26, 0, 0, 8, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (402, "?????", "Vândalo Maníaco", 0, 0, 0, 27, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (403, "????", "Vândalo Arqueiro", 0, 0, 0, 29, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (404, "???? ??", "Vândalo Brigão", 0, 1, 3, 30,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (405, "???? ??", "Vândalo Valente", 0, 1, 0, 33
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (406, "???? ??", "Vândalo Gigante", 0, 1, 0, 35
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (431, "???? ??", "Bandido", 0, 2, 0, 31, 0, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (432, "????? ??", "Bandido Maníaco", 0, 2, 0, 3
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (433, "???? ??", "Bandido Arqueiro", 0, 2, 0, 3
 
 
 
 
 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30129, "???????", "Sr.Coelho Peppy", 1, 5, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30130, "AoA©¬A?Ao¨¬n", "Túmulo", 1, 5, 0, 1, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30301, "A¡¤A¢´¡¾¢´¢¬¨¡", "Jazida de Cristal da
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30302, "E¡ìzA¡¾¢´¢¬¨¡", "Jazida de Rubi", 1, 5
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30303, "¨ù¢ç¡¤u¨ù¢ç¡¾¢´¢¬¨¡", "Jazida de Grana
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30304, "liAO¨ù¢ç¡¾¢´¢¬¨¡", "Jazida de Esmerald
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30305, "A¡ízA¡¾¢´¢¬¨¡", "Jazida de Safira", 1,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33001, "?????? ???", "Crânio Aventureiro", 1, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33002, "?????? ????", "Historiador Sr.Lorey", 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33003, "????? ?", "Andarilho Desafortunado", 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33004, "????? ?", "Andarilho Desafortunado", 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33005, "????? ?", "Andarilho Desafortunado", 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33006, "????? ?", "Andarilho Desafortunado", 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33007, "????? ?", "Andarilho Desafortunado", 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33008, "????? ??", "Sr.Jack", 1, 5, 0, 1, 0, 2
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34001, "phoenix1", "Fênix de Fogo", 1, 5, 0, 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34002, "??? ???", "Rena Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34003, "?????????", "Fênix de Gelo", 1, 5, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34004, "??????", "Gahnasel Bebê", 1, 5, 0, 1, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34005, "?? ???", "Javali Bebê", 1, 5, 0, 1, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34006, "?? ???", "Lobo Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34007, "?? ???", "Tigre Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34008, "?? ????", "Leão Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34009, "??", "Gahnasel Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34010, "??????? ??", "Rena Bebê", 1, 5, 0, 1, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34011, "?? ??", "Bugado", 1, 5, 0, 1, 0, 0, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34012, "?? ??", "Panda Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34013, "?????????", "Pet Executor Jr", 1, 5, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34014, "???????????", "Pet Executor Ouro Jr", 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34015, "???????", "Pet Costelinha", 1, 5, 0, 1
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34016, "?????", "Fênix Verde", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34017, "?? ????", "Leonidas Negro Bebê", 1, 5,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34018, "?? ????", "Lobo Branco Bebê", 1, 5, 0,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34019, "?? ????", "Tigre Branco Bebê", 1, 5, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34020, "?? ?????", "Leão Branco Bebê", 1, 5, 0
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34021, "?? ??", "Kokido Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34022, "?????", "Coelho Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34023, "?? ????", "Leopardo Bebê", 1, 5, 0, 1,
SYSERR: Jul 23 22:36:24 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34024, "?? ????", "Onça Bebê", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Jul 23 22:36:26 :: Load:  DirectQuery failed(SELECT IP_FROM, IP_TO, COUNTRY_NAME FROM iptocountry)
SYSERR: Jul 23 22:36:28 :: __GetHostInfo: __GetHostInfo() ==> DirectQuery failed(SELECT mIP FROM gmhost)
SYSERR: Jul 23 22:36:30 :: __GetHostInfo: __GetHostInfo() ==> DirectQuery failed(SELECT mIP FROM gmhost)
SYSERR: Jul 23 22:36:32 :: __GetHostInfo: __GetHostInfo() ==> DirectQuery failed(SELECT mIP FROM gmhost)
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

  • 0

Tens o mob_proto "estragado"..

Share this post


Link to post
Share on other sites
antiblock
Elveron

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this